Rejestracja
33 814 37 83 (NFZ)
605 787 206 (Gabinet prywatny)

Diagnostyka i leczenie łysienia

DIAGNOSTYKA I LECZENIE ŁYSIENIA ORAZ

CHORÓB SKÓRY GŁOWY

Konsultacja dermatologiczna

TRICHOSKOPIA

Jest to zaawansowana, cyfrowa technika urządzeń pozwala na oglądanie włosów w powiększeniu 30-, a nawet 70-krotnym. Badanie to umożliwia ocenę kondycji łodyg włosów, ujść mieszków włosowych i otaczającej jej skóry. Metoda ta jest całkowicie bezinwazyjna i bezbolesna.

Pozwala ono również na archiwizację obrazów trichoskopowych co daje możliwość porównania efektów terapii. Metoda umożliwia zdiagnozowanie wszystkich typów łysienia, w tym łysienia androgenowego, telogenowego, bliznowaciejącego, plackowatego.

Trichoskopia sprawdza się także w diagnostyce zmian strukturalnych łodygi włosa. Dzięki niej można również zdiagnozować choroby zapalne dotyczące skóry głowy np łuszczycę, łojotokowe zapalenie skóry i inne.

Wdrożenie odpowiedniego leczenia

Zarówno metody nieinwazyjne jak i zabiegowe m.in.  mezoterapia skóry głowy, Dermapen,  Dr CYJ – terapia peptydowa włosów, iniekcje sterydowe.

Tel. 609 873 414

Konsultacja endokrynologiczna

Endokrynologia jest działem medycyny zajmującym się diagnostyką i leczeniem zaburzeń hormonalnych. Hormonami natomiast nazywamy substancje, które są wydzielane do krwioobiegu i oddziaływają na odległe tkanki i narządy wpływając w sposób znaczący na nasze samopoczucie.

Oferujemy Państwu konsultację endokrynologiczną, która ma na celu szeroko ukierunkować diagnostykę na hormonalne przyczyny wypadania włosów.

To właśnie dysfunkcje endokrynologiczne stanowią częstą przyczynę łysienia a ich wyleczenie gwarantuje skuteczność terapii.

Dlatego też ścisła współpraca dermatologa oraz endokrynologa stanowi  istotny element leczenia.

Wizyta opiera się również na poradnictwie z zakresu dietetyki klinicznej oraz medycyny przeciwstarzeniowej.

Konsultacja endokrynologiczna polega również na diagnostyce i leczeniu chorób przysadki, tarczycy, nadnerczy.

Serdecznie zapraszamy !

Tel. 512 244 238